Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Abyste měli přesnější představu, zde jsou jejich názvy, popřípadě bližší charakteristiky: 1) Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. - O tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingové mixu atp. 2) Kapitola druhá – kdo je zákazník. - Hlavní principy Tomáše Bati. kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. 3) Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. - Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. 4) Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. - Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. 5) Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. 6) Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. 7) Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. 8) Kapitola osmá – přitažení pozornosti. 9) Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace. - Včetně zvládání námitek, typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. 10) Kapitola desátá – budování vztahu. A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom ,jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte. Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.
Autogramy s věnováním Nově si můžete u všech publikací zdarma přiobjednat autogram autora, popřípadě autogram s věnováním – vám osobně nebo i třetí osobě, které hodláte podepsanou knihu darovat.